onsdag 5 oktober 2011

Sovkungen (drottningen)

Hon har gjort det igen! 8 timmars sömn är inte dåligt inte.

Vaccineringen igår gick fint. hon skrek till lite, men blev lugn nästan på en gång. Nu väger lilla damen 5460 och är 59 cm lång. Hon växer! Hon kan dock inte jämföras med pappas 7700 vid samma ålder. Han var en knubbis! Men då föddes han inte med hjärtfel heller. Jag måste söka upp mitt bvc kort och kolla min vikt.

Efter bvc besökte vi som sagt kompisen Oskar. Vilken skillnad det var på dom! Han var hur stadig som helst :) lilla sötingen!


3 kommentarer:

  1. Svar: Jaa, det skulle ju vara roligt att köra en repris från sist.. ;) Meen, utan att sno alla gäster. Jag vet inte! Jag går runt och klurar på de hela dagarna... Man vill ju inte vara något extremt heller. Roligt, men lagomt :) Vad tror du?

    (Sötskitar på bilden förresten!)

    SvaraRadera
  2. Haha, jon hade varit sötast!! Hon kan ju få ha en egen "fest" bara för att ;)

    Men gud! Vilken trio! De kan ju absolut vara nått!
    Jamen vi kan ju bunkra upp med idéer så vi har antingen om ni ska gå eller inte. Också håller vi tummarna :)

    SvaraRadera
  3. Jaa, jag tänkte de jag också! Skulle ju vara skithäftigt! Lätt att fixa dessutom... ;)
    Jasså? Jaa, Forsliden skulle ju vara perfekt!

    Ja precis, det är ju ett tag kvar så :)

    SvaraRadera