tisdag 10 januari 2012

fortfarande höst

Det är ju fortfarande höst på min blogg.
Det måste ändras..

Idag har jag och Astrid varit på stan och fikat med fina Karoline.
Det är alltid trevligt att träffa gamla godingar över en fika och en massa surr! :)
Vi har också varit hos mormor och morfar och ätit.
Astrid har visat sig från sin bästa sida både på stan och hos mormor och morfar.
Hon blev dock lite ledsen i bilen från stan.
men det får man vara ibland!

Vi har nu fått en ny tid för kontroll av Astrids hjärta här i Ö-vik.
Den 20 Januari ska vi dit.. På min födelsedag.. 25 år fyller jag.
Hoppas att det ser bra ut och att vi får höra något från Göteborg!

Nu ska jag och Astrid mysa ner oss i soffan och se film.

Ni glömmer väl inte att stödja insamlingen för hjärtebarnen? Klicka här


 Bus med finaste tjejen på julafton

2 kommentarer: