fredag 27 januari 2012

Pinsamt

Nu är det dags för mig att sova borta för första gången sedan Astrid kom och jag känner nästan gråten i halsen. Jag saknar min egen säng och jag saknar framför allt min lilla sötnos och hennes underbara far! Astrid har sovit hos farbror en gång och hos farmor och farfar en gång, men det är i princip vägg i vägg.. nu vill jag gärna vara hemma!

Nåväl.. rubriken finns av en anledning.. jag tycker att det är fruktansvärt att man som vuxen människa inte kan.. för det första kontrollera sitt drickande när man är ute med jobbet och för det andra inte känna att man måste spy.. gräsligt dåligt! Det var alltså en kille som kräktes på bussen på väg till hotellet.. skämmes! Några tyckte synd om honom.. jag blir bara arg! Jag säger bara det... vuxen människa ute med jobbet.. =kass!!

Önskar så mycket att jag var hemma nu! Men det är inte så länge kvar.. 18.35 går taxin mot fors.. jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar