fredag 6 januari 2012

Nära döden upplevelse i 30-40..

Har i princip just kommit hem från kroksta där jag tagit farväl av syster och hennes barn som beger sig hem till södern i morgon. Dennis ringde precis innan jag skulle åka och varnade mig för halka då han träffade på en tjej och hennes bil i diket.
Jag körde sakta och skulle köra om samma tjej som fått bärgningshjälp.
När jag ska över på min sida igen så får jag en rejäl sladd så det går i sidleds.
Jag körde inte alls fort som tur var, men det var verkligen läskigt.
Astrid satt där bak och då blir jag extra rädd när något sådant händer.
Skulle som jag sagt förut inte förlåta mig själv om det hände något med henne!
Men det gick bra..Jag körde 40 större delen av vägen hem.
Efter nävertjäl blir vägen bra igen och då vågade jag köra 70.
Inte roligt med spåriga och snorhala vägar..
Vi lever i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar