onsdag 18 januari 2012

Hej!

Innan 00.00 måste min fotobok bli klar om jag ska få 50 % på den.
Hur ska det gå till?
Jag har fortfarande inte bestämt hur jag ska skriva i den.
Men jag tror att det blir riktat till Astrid.. Du föddes osv.
Egentligen har jag ju ingen brådska med att göra den heller.
Hon kommer inte att "användning" för den förrän tidigast till hösten känns det som.
Men det är ju kul att ha den för allmän åskådning och när minnet är relativt färskt.
Jag kommer väl aldrig att glömma det vi var med om i somras, men i alla fall.

Nu har det förresten gått ett halvår sen hon opererades.. för 3 dagar sen..
Vad fort tiden går! Och på fredag fyller jag som sagt 25 år.
Huvva vad gammal man börjar bli!

Jag kom ihåg att vi skrev hur vi trodde att livet skulle se ut om 10 år när vi var 15-16 nåt.
Det skulle vara kul att läsa vad jag skrev där och se hur det ser ut i verkligheten.
Jag tror att jag skrev att jag och Dennis skulle ha barn, men mer än 1 tror jag..
Undrar kanske om det står i boken om mig själv.. Var kan den vara?
Synd att man inte har jättemycket tid över annars skulle jag sätta igång att leta på en gång!

Såhär glad och fräsch var jag efter att fått träffa Astrid för första gången efter förlossningen.
Här ska vi precis åka upp till BB för att sova.

1 kommentar:

  1. Svar: Det är allt det här med skolan.. Känns bara skit nu från början. Men jag hoppas att det blir bättre med tiden.. men det är så rackarns svårt att tänka positivt i nuläget. Tänker bara: "om det ändå kunde blivit rätt ifrån början" Menmen, får väl kämpa mig igenom dehär åren..

    SvaraRadera