måndag 16 januari 2012

Måndag igen

Helgen gick på tok för fort igen.
Vi har i alla fall lyckats få bort julgrejerna om så en dag för sent.
Men nu är dom borta och det är huvudsaken!
När jag var mindre ville jag alltid ha kvar dom tills efter min födelsedag.
Det skiljer ju bara en vecka, men nu vill jag gärna få bort som så fort som möjligt.
Vi har också hunnit med att fira Anna och Johannes som fyllt 25.

I veckan ska vi förbereda för min födelsedag.
På fredag kommer några tjejkompisar och vi ska göra sushi och ha det mysigt.
På lördag får familjen komma och fira.

Jag börjar bli lite nervös inför hjärtkontrollen på fredag också.
Det känns jobbigt  att inte Dennis följer med, då han ska till fjälls.
Jag hoppas att vi får positiva besked.

Näe nu ska jag lägga ut min solstråle i vagnen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar