fredag 20 januari 2012

Update

Sovit 2 timmar i natt.. var nog nervös inför kontrollen..

Kontrollen:
Astrid har två förträngningar på aorta och en på en lungartär..
Dagen kunde startat bättre om man säger så.
Skruttan mår som vanligt helt bra..
Hoppas inte hjärtat förstoras av ansträngningarna pga förträngningar..
Nu vill jag veta något från Göteborg!
Vi vet alltså inte så mycket mer än innan förutom det dåliga..
Men bara min Astrid överlever och mår bra så får dom göra vad dom vill med henne!


Känner mig helt slut i huvudet.. Måste sova en stund innan vännerna kommer..
Får inte tänka så mycket för då kommer jag bryta ihop..
Astrid mår bra och så länge hon gör det får vi njuta av det!

4 kommentarer:

  1. tänker på er idag!!!!
    ha en trevlig födelsedagskväll ikväll!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt :-( Vet ni om dom kommer att göra något åt det? Vi ska också på kontroll med Ella snart. Jag är redan skitnervös :-(

    SvaraRadera
  3. Vi vet inget nu, men jag ställer in mig på det.. Jag vill att dom ska fixa det på en gång, så vi vet att det är okej! Nu går jag omkring och oroar mig för henne.. fast jag vet ju att hon mår bra.. jag förstår att du är nervös, jag höll nästan på att kräkas av nervositet idag!

    SvaraRadera
  4. Angelica Jacobsson21 januari 2012 kl. 22:17

    Styrkekramar till er!! <3

    SvaraRadera