måndag 9 januari 2012

Samma, lika

Jag har hittat en familj som har en dotter som föddes med samma hjärtfel som min Astrid.
Kolla gärna in hos henne! LevasomEva

Innan Astrid kom till oss visste jag inte något om hjärtfel, hade knappt hört talas om det.
Varje gång jag ser/träffar en person med ärr på bröstet kommer en speciell känsla fram.
Det känns nästan som att alla hjärtebarn och deras familjer är en och samma familj.
Vi alla har gått igenom något väldigt tufft i livet, vissa har haft det tuffare än andra!
Skulle gärna vilja träffa alla hjärtebarn här i Ö-vik.
Finns det någon med samma fel som Astrid här i närheten?

Näe, nu har skruttan som fortfarande är vaken bajsat.. bäst jag tar reda på det..

Sänder en kram till alla hjärtebarn där ute!



2 kommentarer:

  1. Ja jag känner likadant, att man är som en enda stor hjärtebarnsfamilj :-) Har ni mycket aktivitet i er del av Hjärtebarnsförbundet? (antar att ni också är medlemmar). Vi ska nu i februari gå varje söndag på ett hjärtebarnssim. Ska bli kul :-)

    SvaraRadera
  2. Vi har nyss blivit medlemmar, så jag vet faktiskt inte om det är mycket aktiviteter.. Tyvärr.. Jag hoppas att det blir i alla fall! Vad kul med hjärtebarnssim! :)

    SvaraRadera