onsdag 25 januari 2012

Tiden går..

Goddag!

Sitter och äter frunch, fil med hallonsylt.. Mums!
Fil är en väldigt underskattad produkt!
Jag älskar det i alla fall!

Det är så skönt att jag kan svälja normalt igen!
Det är inte helt bra än, men så gott som.
Gröten har blivit lite mindre och det onda går inte att jämföra med hur det kändes i helgen.

Idag har jag hittills endast betalat räkningar, matat min lilla tös och "slängt" ut henne i vagnen.
Jag måste packa och fixa inför i morgon då jag åker.

Snart påbörjas min sista månad som mammaledig.
Varför sa jag att jag skulle börja så snabbt igen?
Jag trivs ju som fisken i vattnet med att gå hemma, men jag måste tänka på karriären.
Förhoppningsvis ska vi väl få fler barn så småningom och då är det ju bra om jag hinner jobba!
Tiden har gått så sjukt fort sen Astrid föddes.. 7 månader sen, mindre än 5 månader till hon fyller ett..

Det här var ju alldeles nyss, men icke..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar