onsdag 18 januari 2012

Hinner inte..

Det blev ingen fotobok denna gång..
Får kolla upp ett annat tillfälle då det är billigt ;)
Jag ville gärna att Dennis skulle hjälpa mig att göra klart den, men han har fullt upp med annat..
Så det får helt enkelt bli en annan gång. Vill bli helt nöjd med boken..

Började tänka tillbaka väldigt mycket på tiden i Göteborg och kunde inte låta bli att fundera över hur det blir.. Ska vi åka dit igen? Gå igenom samma procedur igen, fast nu med en större bebis med mycket vilja och mer personlighet.. Det skulle inte kännas som ett kärt återseende när vi möter alla sköterskor på avd 323 på Drottning Silvias Barnsjukhus.. Inte som att träffa dom i Umeå igen..
Men nu vet vi hur det är där och Astrid är mycket större..

Denna gången kommer jag inte att tolerera vad som helst heller.. Det ska inte få komma in någon sköterska och slita i min Astrid som dom gjorde sist..
Den sköterskan kommer jag aldrig glömma.. Hon kom inrusandes med dålig attityd, utan presentation och bara slet och drog i Astrid när hon skulle göra kontroller på henne. Jag blir arg än idag när jag tänker tillbaka på den där morgonen innan vi skulle följa med Astrid till operationen.. Som föräldrar till ett hjärtsjukt barn som bara ska badas sista gången med descutantvål innan operationen ska äga rum är man ganska skör och det är viktigt att man bli bemött på ett bra sätt. Som tur var så behövde vi inte träffa den hemska sköterskan mer under vår vistelse. Jag känner ett hat mot henne.. Kanske borde skicka in det där klagomålet som vi tänkte i somras.

Är det någon som varit i samma sits?  

Föresten så är det rekord idag.. över 100 sidvisningar.. Vilka är ni? ;)

2 kommentarer: