onsdag 28 mars 2012

Äpple

Idag fick jag sovmorgon igen, perfekt då jag låg och läste till närmare 2 i natt.
Har helt fastnat i andra boken i Twilight serien.
Klockan 8 vaknade lilla skruttan med ett strålande humör.
Det finns nog inget bättre än att mötas av ett stort leende när man kliver in genom dörren till Astrids rum.



När jag fyllde år fick jag en äppelskalare av fina Anna, något jag inte ens visste fanns ;)
Igår fick jag för mig att prova den och Astrid fick gnaga på sitt första äpple.
Hon fick inte i sig mycket då hon inte har en endaste liten tand än, men hon gillade det och blev väldigt sur när vi tog det från henne. Sötnosen!


1 kommentar:

  1. Åh, en sån har jag med. Grymt bra grej!

    Angående överflödiga kilon.. Grymt bra jobbat med 3 kg på 3 veckor!! Hur mycket gick du upp under graviditeten? Jag var +24 kg...

    Hon är så söt, Astrid!

    SvaraRadera