torsdag 8 mars 2012

Goddag!

Idag händer det inte mycket här. Det är fruktansvärt tråkigt väder så jag sitter bara inne och ugglar.
Astrid ligger i vagnen och sover som vanligt på dagarna.
Lyckades få henne i säng 19.30 igår, hon vaknade till vid 2 och ville äta.
Sen somnade hon om på en gång och sov till 7 i morse.

När hon vaknar så tidigt så blir hon trött och vill sova vid 9 igen.
Hon borde inte sova så länge till med andra ord.

Jag och Dennis har börjat äta GI så gott det går.
Vi hoppas båda på att tappa några extra kilon som vi har.
Jag har redan lyckats tappa ett så jag hoppas det fortsätter så.
Igår kväll var jag grymt sugen på hemmakvälls godis, men fick nöja mig med en avokado.
Bara jag lyckas gå ner några kilo till och ändra mina matvanor så kan man börja unna sig lite godis och gott på helgerna. Jag får dock inte frossa i mig en massa, då förstörs ju allt på en gång igen.
Jag är hoppfull och ser fram emot en slank sommar ;)

På tal om sommar så ska sommaren 2012 bli den bästa sommaren. Hoppas jag!
Jag och Dennis har tänkt vara lediga mycket tillsammans med vår Astrid i sommar.
Förra sommarens elände med sjukhusvistelse ska vi försöka ta igen så mycket vi bara kan.
Hoppas verkligen att det blir lika härligt väder i år! Vi var såklart lyckliga över vår bebis förra sommaren, men allt med hjärtfelet drog ner lite på mysfaktorn!


Såhär glad var Astrid tidigare idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar