måndag 5 mars 2012

Typiskt!

Vi har haft en trevlig men kort helg, den gick alldeles för fort!
Och glömde kameran hemma gjorde vi också hela helgen.
Lördag var vi som sagt på kalas hos Leah som fyllde år.
Astrid fick fiska fiskedamm för första gången och i påsen fanns det en lite bok, ballonger och en smoothie. Perfekt för en liten tjej på 8 månader :) De andra barnen fick russin och abc-kex.

Igår åkte vi till Dennis farmor och Astrid fick åka skoter för första gången.
Hon såg riktigt cool ut med hennes solglasögon och hörselkåpor ;)
Dennis har bilder på henne på sin telefon som jag ska försöka lägga upp vid ett senare tillfälle.

Jag börjar få lite smått panik över att jag ska börja jobba snart.
Vad har jag gjort sen Astrid kom?
Huvva, nu längtar jag till sommaren då jag ska få vara hemma med henne igen.
Nu känns det som att jag slösat bort all tid, men jag har faktiskt njutit av att vara hemma med vår goklimp också.

Nu ska jag leka lite med min tjej som verkar vara lite grinig idag.
Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar