onsdag 7 mars 2012

finally

Vi har äntligen fått ett besked från Göteborg.
Så nu vet vi i alla fall nästa steg vi ska göra.
Det blir en röntgen i Umeå för att kolla på förträngningen på aorta.
När vet vi dock inte, så vi får vänta och se när vi får en kallelse.
Mycket väntande måste jag säga.
Det som känns lite läskigt med röntgen är att Astrid måste sövas.
Det är aldrig roligt, men nödvändigt för att se vad som ska göras.

Först och främst ska vi på en kontroll här i stan den 26 mars.
Då ska vi få träffa överläkaren här i stan för första gången.
Det känns inte som att det ger så mycket då dom de senaste gångerna inte sett något nytt eller fått en bra bild av hur det egentligen ser ut.
Jag skulle helst vilja åka till Umeå och göra en ordentlig undersökning eller kanske hellre åka till Göteborg. Helst av allt vill jag att dom ska friskförklara min lilla tjej.
Men än så länge är det långt borta, om det någonsin blir?

Astrids hjärta vid födsel

Normalt hjärta, som Astrids hjärta i princip ser ut efter operationen

När man söker på bilder på Taussig-Bing så kommer det upp hur många bilder som helst på Astrid. Känns lite konstigt, men det är ju bara för att jag skrivit om det i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar