måndag 19 mars 2012

Skitsnack

Igår var Astrid jättetrött och somnade vid 19.
Hon vaknade vid 23.50 med bajs i blöjan och hunger i magen.
05.30 tyckte hon att det var morgon och hade bajs i blöjan igen.
Hon fick ligga mellan mig och Dennis i sängen och dricka ersättning efter blöjbyte.
Efter 45 minuter ville hon inte ligga kvar så det var bara att stiga upp.
Och.... Även då var det "bajs" i blöjan..
I vanliga fall bajsar hon en, på sin höjd två gånger på en dag.
Hoppas att en tand är förklaringen och jag hoppas verkligen att det går över snart.
Min kära vän och sjuksköterska tyckte att jag skulle ge henne proviva för att återställa balansen i tarmfloran. Hon har fått lite igår och lite idag också, jag hoppas det fungerar.
Nästa gång jag åker till stan ska jag köpa semperdroppar om det inte går till sig, de jag hade hemma köpte vi när hon var pytte och dom håller bara i 3 månader, så det var bara att slänga.
Jag kan ju säga som så att blöjkonsumtionen har skjutit i höjden i helgen.


Glad nakenfis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar