torsdag 1 mars 2012

Torsdag

Idag är ingen bra dag för mig.
Borde njuta av att vara hemma med Astrid, för det här är sista månaden.. Buhuhuhu..
Jag borde njuta av det fina vädret..det är dock lite väl blött ute när det töar..

Idag har jag inte gjort mycket.
Försökte mig på att göra egen mat till Astrid. Kyckling, majs och makaroner blev det.
Men jag blev så rackarns sur när vår mixer inte mixar maten.
Tog fram en annan mixer som jag också har, men det fungerade inge bra med den heller.
Så nu står det ny mixerstav högst upp på inköpslistan.
En bra ska det vara!
Hon fick sig lite mat i alla fall och det var ju tur.

I kväll ska jag jobba på bion igen, känns inte så lockande då det är torsdag och hur mycket som helst att göra. Det värsta är att dricka leveransen kommer upp i foajén och den måste ner innan folket kommer. Alltid lika svettigt och stressigt innan på torsdagar. Dessutom vet man aldrig när Dennis kommer hem från jobbet. Rebecca erbjöd sig att passa Astrid en stund, så jag lämnar henne där vid 16 och åker ner till stan.
Som tur var så jobbade jag igår och fyllde på med allt annat så det behöver jag inte tänka på i alla fall.

Näe nu ska jag busa med lilltjejen lite innan hon får hoppa ut i vagnen igen för att sova.
Hon sov nämligen inte så bra tidigare idag..

tjockis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar