fredag 2 mars 2012

Tacksam

I kväll är jag väldigt tacksam att jag bor i Sverige och har det så bra som jag har det.
Och framförallt tacksam att vi har den vård vi har i Sverige som faktiskt räddade min dotters liv.
Min fina vän Karoline tipsade mig om ett program på 2:an som handlade om hjärtebarn i irak och kurdistan som fick åka till israel för operation. Jag hann inte se hela, men det lilla jag såg får mig så tacksam att vi lever som vi gör!

Dagen och kvällen har spenderats hos mamma och pappa.
Pappa fyller år idag så vi har varit på kalas.

Astrid linger just nu och sussar så sött i sin säng. Underbara lilla onge!

Skriver mer en annan gång!
Ha en fortsatt trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Det var ett himla bra och tänkvärt program! Jag tänkte direkt på Astird och er.. och är såå tacksam och glad över att hon mår bra!

    SvaraRadera