tisdag 20 mars 2012

Röd stjärt

Just nu ligger det en röd stjärt och luftas på golvet.
Hon är fortfarande dålig i magen och vi försöker mata henne med det vi vet är lite förstoppande så som blåbärspure och banan. Det har blivit lite, lite bättre konsistens och alldeles svart av blåbär.
Hoppas på en förbättring snart, kan tänka mig att det gör ont att torka hela tiden!

Jag håller på att ladda upp en film som jag ska lägga upp när den är klar.
Hon var så söt igår efter hon ätit blåbär (bilderna jag la upp) Det blev en liten film också.
Jag vet ju att i alla fall några av er tycker om filmerna på skruttan ;)

Annars så gör jag inte så mycket. Försöker hjälpa Sanna med en grej, men det är svårt och tar tid.
Så jag har inte kommit så långt..

På fredag tänkte jag och Sofia gå på Merry Can där Björn Rosenström spelar.
Vi måste bara köpa biljetter, hoppas det finns kvar.
Dennis åker ev till Riksgränsen, om inte så följer han också med.
Astrid ska få vara hos moster Åsa. Där ska även jag sova så det är smidigt att åka till badet på lördag.

Den här dagen känns väldigt lång. Klockan är bara 12, jag klev upp klockan 6 så det kan ju bero på det.
men det kommer bara rassla till så är mannen i huset hemma och kvällen här.
Nästa vecka är som sagt min sista vecka som mammaledig för denna gång.
Kan inte förstå att det gått så fort. På fredag är Astrid 9 månader.
På ett sätt känns det bra att börja jobba. Komma hemifrån och verkligen göra nytta på dagarna.
Samtidigt så kommer det kännas konstigt att inte vara med Astrid, men det ska nog gå bra.
Då blir det extra mysigt med helgerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar