fredag 30 mars 2012

Bus med pappa

Astrid blir bara mer och mer lik sin far.
Utseende mässigt är hon redan en kopia, men nu har hon visat andra sidor som liknar hennes pappa.

När Dennis var liten och skulle sova ställde hans föräldrar alltid in en vällingflaska som han tog när han vaknade, åt upp och slängde ur sängen. I natt gjorde Astrid samma sak. Under sängen hittade jag flaskan tom. Sötnos! Fungerar hur bra som helst, vi hör henne knappt när hon vaknar och äter och sen somnar om. När hon sen vaknar på morgonen är hon på bra humör och ligger och snackar.
Jag ska  försöka ta mig upp och filma någon morgon, Karoline ;)

Här kommer en film på mina godingar som busar.



3 kommentarer:

  1. Vilket gulligt klipp, Ida :) Hon är så söt lilla Astrid :) Får inte hunden vara med och leka? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte inte ens på att Tyra låg där :) Hon slickas mest ;)

      Radera
  2. ÅÅÅH vad fint!!!
    vad roligt att du tänker på mig ;)
    Älskar ju era klipp!
    PUSS på er alla!!!! jag sakner er

    SvaraRadera