torsdag 29 mars 2012

Torsdag


I natt bröt Astrid trenden.
Hon vaknade och var jätteledsen, så jag fick sitta uppe med henne en timme för att lugna henne.
Inget annat fungerade och tankarna om att det var något fel sen snedheten tidigare kunde inte hållas borta.
Hon somnade till slut mellan mig och Dennis och sov till 6.30.
Hoppas det inte är något!

Jag skickade ett mail till läkaren som kollade på Astrid i måndags och hoppas att han svarar och tar mig på allvar. Det känns bara jobbigt att ringa när jag vet att jag får höra samma sak som förra gången.
Om jag inte får något svar så måste jag såklart ringa, men han verkade duktig i måndags, så jag hoppas!

Nu ska jag lägga mig i sängen och börja på tredje boken, den andra tog slut igår.
Astrid ligger och sussar i vagnen.

I helgen ska jag nog försöka se några filmer med Terese som är på väg till kroksta från mellansel just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar