måndag 12 mars 2012

Ny vecka

Usch, helgerna bara försvinner. 3 lediga veckor är det kvar, sen ska jag jobba :/
Jag känner mig inte så taggad just nu. Vill ju vara hemma med Astrid för alltid.
Men det ska nog gå bra! Det är ju snart sommar ;)

I lördags firade vi Kickan som jag sagt förut. Jag och Sofia överraskade henne med två extra vänner som kom. Emmeli och Anna-Clara. Det var verkligen roligt att se hur glad hon blev.
Vi hade en trevlig kväll!

Igår tog jag, Dennis och Astrid en skotertur runt vår tomt.
Vi har det vi gör med alla träd.
Jag längtar verkligen tills det står ett hus som man kan bo i där.
Vårt alldeles egna hus!

Idag blir det en hemmadag. Känner mig lite smått deprimerad av någon anledning.
Jag tror att det är för att tiden går så fort. Sommaren försvann så fort, hösten och nu är det inte långt kvar av vintern. Astrid är snart 9 månader. 9 månader i magen gick sjukt mycket långsammare!

Näe nu måste jag rycka upp mig.

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar