lördag 17 mars 2012

Lördag

Goddag!

Vilket väder vi har!
Jag har dock inte varit ute så mycket som jag borde idag.
Men har i af suttit ca en timme i solen och läst en bok medan Astrid sov.
Jag funderar på om Astrid håller på att få tänder.
Jag känner inget i hennes mun, men hon är dålig i magen och grinig.
Vilket kan vara ett tecken.. Det är bara att vänta och se..

Idag på badet var Astrid inte alls lika nöjd som förra gången, men hon gillar det!
Nästa gång är det avslutning och vi funderar skarpt på att fortsätta.
Det är ju bra träning och jag tror att fördelarna väger upp nackdelarna.
Vi kommer upp i tid, får en mysig stund tillsammans och Astrid har kul!

Senare idag ska jag försöka lägga upp bilder och idag har vi gjort en liten film.
Jag ska be Dennis hämta kabeln så vi kan föra över allt till datorn.

I kväll kommer fina Kristin hit och myser. Alltid lika trevligt!
Särskilt när man inte har något planerat och ett samtal senare så väntar man en god vän.

En liten Astrid i badet förra gången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar