tisdag 27 mars 2012

Sovmorgon

Idag fick jag lite sovmorgon. Astrid som annars vaknar vid 6 sov till 7.20, tack för det :)
Astrid sover numera hela nätter. Hon somnar vid 20-20.30 och vaknar vid 6-7.
Underbart! Det enda jobbiga är att hon i princip får panik när vi lägger henne i sängen.
Det håller inte i sig så länge utan hon lugnar ner sig och somnar på ungefär 5-10 min.
Men det är inte roligt att se, så jag hoppas det går över snart.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Jag skulle egentligen ha åkt till stan och handlat lite mat så att jag kan göra barnmats storkok så att Dennis har en massa mat i frysen till Astrid när han ska vara hemma. Snart kan hon väl äta vår mat. Det är väl egentligen bara att ta undan lite innan vi kryddar som vi vill ha det.
Måste läsa på lite om barnmat känner jag.


2 kommentarer: