fredag 24 februari 2012

BVC

Idag har vi varit på BVC för att se hur stor lilla skruttan blivit.
8 825 gram och 67,5 cm. Hon växer så det knakar kan man säga.
Vi såg en lite pluttebebis i väntrummet på BVC, har Astrid verkligen varit så liten?
Tänk när Annikas bebis kommer ut, vad stor Astrid kommer kännas då.
Stoppa tiden tack!

Just nu är jag hos mamma och pappa i kroksta.
Stannar nog här ikväll då Dennis skulle vara i garaget.
Vi har lite bilar och skotrar att sälja om man säger så.
Jag vet inte hur många tusen som går till en massa bilar varje månad.
Bli mörkrädd när jag tänker på det, så jag hoppas det blir ändring nu!

Jag sitter vid Terese dator så jag har inte så mycket bilder att lägga upp.
Men någon liten bild ska jag nog hitta..

En liten Astrid två dagar gammal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar