söndag 26 februari 2012

Härligt väder

Idag medan Astrid sov följde jag med Dennis och Peter på en skotertur i det underbara vädret.
Jag blev inte borta så länge då jag inte kan köra lika bra som grabbarna och Astrid skulle vakna snart.
Babyvakten fick ligga hos Astrids farmor och dom har haft Vida i helgen också, så det kändes lika bra att komma tillbaka så dom slapp en onge i alla fall ;)


Jag tajmade bra och kom tillbaka precis då hon vaknat.
Nu har hon ätit lite mat och vi har gått hem till Tyra.

Jag skulle behöva en dusch och fräscha till mig lite.. Vi får se om det blir av :P

I morgon är det äntligen dags för kontroll av lillhjärtat igen.
Jag börjar bli lite smått nervös, men jag hoppas att det ser fint ut!
Och framför allt så hoppas jag på besked från Göteborg.


Ultraljudsundersökning i Umeå innan vi åkte till Göteborg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar