måndag 20 februari 2012

Måndag

Så var det måndag igen och helgen försvann som alltid alldeles för fort.
Lördag startade med bad som sagt. (har fortfarande inte någon kabel till kameran med bilderna)
Vi stannade hos mamma och pappa och åt frukost efter badet och sedan åkte vi till barnenshus och fyndade en footsack till Astrids sittvagn. Så nu har vi bytt ut den trånga liggdelen.
När Astrid sov städade jag här hemma och sen kom Kristin och vi bestämde oss för att gå ut.
Det var trevligt, men dock för mycket folk ute.

Igår tog jag och Dennis en promenad, sen hängde vi mest hos hans föräldrar.

Idag ska jag nog åka till kroksta för att umgås med Terese.
Vi får dock se när det blir beroende på om Skrållan är där eller inte.
Tyra och skrållan går liksom inte ihop och jag vill inte lämna Tyra hemma själv så länge.
Så jag kanske åker efter Astrid har sovit.

Nu är det bara en vecka kvar till nästa kontroll av Astrids hjärta.
Hoppas Dag har hört något från Göteborg så vi får veta lite vad som komma skall.
Det är ju faktiskt över två månader sen han skrev till dom.


1 kommentar:

  1. Jag ser fram emot undervattensbilderna! Låter jättespännande. kram

    SvaraRadera