lördag 11 februari 2012

Lördag

Hej!

Dennis har precis åkt iväg med skotern, Astrid ligger ute i vagnen och sover och Tyra sover i soffan.
Jag ska försöka sätta ihop spjälsängen som har blivit vit och fin på svärfars jobb.
Har en vision att Astrids rum ska bli helt klart inom en snar framtid.
Helst idag, men det finns ingen möjlighet till det.
Taklist, sockel och foder runt fönster och dörr är kvar.
Jag skulle vilja ha ett litet klädskåp och en låda för förvaring av leksaker dit också, men jag tror inte att det får plats. Hittade en fin liten kista på jollyroom som har samma märke som vagnen hon fick i doppresent.
Vi får se om jag beställer den eller om jag försöker hitta något billigare alternativ.


Fina vagnen hon fick av Sanna, Annika och Sofia

Ikväll var det tänkt att vi skulle hitta på något med Robin och Sanna, vi får se vad som händer.

Igår var jag till Marika på salongen för första gången sen Astrid kom.
Håret blev färgat och jag är nöjd.


Lite dålig bild, men såhär blev det

Näe nu ska jag se vad jag kan göra med sängen. 
Jag ska försöka komma mig för att lägga upp en bild på Astrids rum sen..



1 kommentar: