onsdag 15 februari 2012

Sova

Nu är det fjärde eller femte kvällen som Astrid somnar själv i sin säng.
Hon har haft en lång period då jag har varit tvungen att bära henne tills hon somnar.
Det är både tidskrävande och tungt, för Astrid är en stor tjej nu.
Hoppas innerligt att hon gör det till en vana att somna själv.
Ikväll var det inget grin över huvudtaget, såååå skönt!
---> Stolt mamma

Astrid har blivit en riktig liten mammagris.. Jag klagar inte ;)
Hon är så rackarns go med mig, borrar in sitt ansikte i mitt och suger på min haka eller näsa.
Så söt.. Jag måste passa på att njuta innan det går över till pappagris..
Hennes kramar och "pussar" är det mysigaste som finns.
Det går nästan inte en dag utan att jag och Dennis kollar på vår fina tjej och säger högt
"Tänk att det där är vår lilla bebis, hon är så fin"
Vi är så oerhört tacksamma och glada över vår underbara lilla tös!

Goding

2 kommentarer: