torsdag 23 februari 2012

Stora damen..

För exakt 8 månader låg jag just i denna stund och hade väldigt ont på förlossningen i umeå.


Tänk vad fort det går..Jag säger som Astrids mormor..Snart har hon varit ute lika länge som inne.
Galet.. Jag kommer ihåg så väl hur vi längtade hem från sjukhuset, nu har vi varit hemma i ca 7 månader.
Det går alldeles för fort!


Nåväl..
I natt vaknade min goding vid 4.30, det är verkligen varannan natt som hon sover hela natten.
Hon var inte så mycket till goding när hon vaknade måste jag erkänna.
Skrek rätt ut.. Det är konstigt det där.. När hon vaknar mitt i natten så blir hon skogstokig (nästan) och när hon vaknar vid 6-7 så ligger hon och pratar i sin säng länge och är så nöjd..
Hon kanske drömmer? Kan dom drömma när dom är så små?

Idag skulle jag vilja hitta ett hus som vi kan bo i.
Någon som har ett över?
Gärna ett herrgårdsliknande ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar