tisdag 21 februari 2012

Jag tog en tripp till sjukan med Astrid idag.
Hon blev toksned som hon varit flera gånger, men blev lite orolig så åkte in.
Det verkar inte vara något fel på henne, förutom att hon är förkyld.
Hon kräktes 3 gånger när vi var där också, men sen när jag kom hem igen så var det som att allt var bortblåst och rak igen.
Jag fattar inte varför det blir så där.
Måste prata med hjärtläkarna och höra vad dom säger.
Det känns ju konstigt om det har med hjärtat att göra, men dom kan väl andra saker än bara hjärtat också.
Det skulle vara kul att veta varför hon blir sned i alla fall!

Jag har glömt äta middag ikväll och nu börjar magen påminna mig..
Kanske får lov att äta en filtallrik och en rostad macka.

Sen blir det nog sängen för min del, är super trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar