onsdag 15 februari 2012

Flopp

Gav mig glad i hågen ut på en promenad. Astrid fick sitta i pulkan och Tyra i kopplet.
Jag tänkte gå ända in på näset i solen, men vände ganska snabbt..
Insåg att det skulle bli svårt med pulkan och jag trodde att Astrid skulle bli kall i ansiktet.
Tur var väl det för när jag vände fick lilltjejen solen i ansiktet så jag fick lov att bära henne.
Det är bland det drygaste jag gjort..
En Hund som vill lukta och snusa på allt och har en tendens att vilja vara långt framför, en bebis på armen och en pulka gör det inte lätt att gå och njuta.
Armen som Astrid fick hänga på kommer att ha träningsvärk i morgon och pulkan får stå där den stod innan ett bra tag till. Vi måste införskaffa solglasögon till kära Astrid innan vi gör ett nytt försök.

Sååååå, vad ska vi hitta på idag?
Dennis jobbar länge idag.. Kommer säkert hem sent..
Så vi är ensamma här.. Någon som vill hälsa på oss?
Synd att Terese inte kommer förrän i morgon natt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar