tisdag 21 februari 2012

Dumma blåst

Jag och Sanna tog en promenad för en stund sen.
Det blåser riktigt otrevligt..
Vi får se till att bygga våran snösoffa i lä då kan det nog vara riktigt skönt ute!

Astrid läser en bok i gåstolen och är så söt!
Jag håller på att tvätta.. Vi skulle behöva en större garderob..
Jag har verkligen hur mycket kläder som helst.. och allt är bara skit..
Det finns aldrig något snyggt att ta på sig.. Tråkigt!

Jag skulle behöva en "gör om mig" expert som säger vilka kläder jag passar i.
Och som betalar en helt ny garderob åt mig ;) Det skulle sitta fint!


2 kommentarer:

  1. Haha, du får gärna dela med dig av experten eller skicka den vidare till mig sen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hittar jag en så skickar jag över den till dig sen, det lovar jag ;)

      Radera