fredag 24 februari 2012

Fredagkväll

Dennis är fortfarande i garaget med grabbarna, ett helt gäng var där när jag kikade in.
Det är roligt att dom hänger en hel hög där, kan tänka mig att det är roligare att umgås och skruva.
Chips, ostkrokar och öl gottar dom sig med också.
Dennis håller på att skruva i min skoter som ska säljas snarast.
Duktiga killar!

Astrid ligger i sin säng och sover för fullt.
Hon var jättetrött hela kvällen i kroksta, men kunde inte sitta still.. Då kunde hon ju somna.
På vägen hem så somnade hon i alla fall på en gång och fortsatte att sova efter jag tagit av henne overallen. Duktig flicka!

Nu är det bara jag som inte är duktig ;)
Sitter och surfar runt lite och dricker ett glas vin.
Det blir inget bad i morgon då Astrid är väldigt rosslig i halsen och snorig.
Känns onödigt om hon blir ännu mer sjuk.
I morgon ska jag och Terese se mello här i fors är det tänkt.
Det lät som att det var känt folk i morgondagens omgång.



Bara för att hon var så rackarns söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar