torsdag 2 februari 2012

Kallt

Idag blir det till att hålla sig inne.. -27,8 ute..
Jag undrar hur det kommer bli med Astrids sovning idag..
Ute i vagnen kan hon ju inte ligga i alla fall.
Men det löser sig säkert..Om inte annat så har vi en gnällig bebis idag.
Hon brukar ju för det mesta vara glad, så en gnällig dag får vi väl ta.

Halsen gör inte ont längre :)
Den är dock lika tjock och slemmig fortfarande, men så kommer den säkert vara i några veckor.

Igår storhandlade jag medan Astrid var hos mormor..
Mormor är bra att ha och får alltid rycka ut då jag ska handla.
Det är lättsamt att inte behöva ha med Astrid.
Som Eva skrev i sin blogg, så kan man antingen knappt köpa något eller så får man väcka den bebis som sover och sätta henne i stolen på vagnen.

Astrid har börjat vakna tidigt på morgonen utan att kunna somna om, som tidigare.
Hon har hunnit äta en stor portion gröt nu på morgonen och sitter och grejar i gåstolen nu.

Idag ska jag försöka städa upp lite här hemma.
Skulle behöva rensa ut lite barnkläder och skicka tillbaka till dess rätta ägare (Sanna)
Har hur mycket som helst som är för litet för vår stora lilla tjej nu.

Förresten så har jag hört att det inte går att kommentera längre.
Stämmer det? Haha, ni kan ju inte kommentera om det inte går men..
Det har varit tyst ett tag nu i alla fall.. Så antingen skriver jag för tråkigt eller så går det helt enkelt inte.. ;)

Busig tjej

2 kommentarer:

  1. Du får tipsa din lokala butik, om dom fantastiska kundvagnshållarna dom har i Hufvudstaden :-)

    SvaraRadera