onsdag 29 februari 2012

Onsdag

God morgon!

Här vaknade vi vid 7. Astrid låg och pratade så sött i sängen, finns det något mysigare på morgon?!
Jag tror inte det :)

Idag ska Astrid få vara med faster Rebecca en stund.
Jag ska vara hårmodell åt Marika på en kurs.
Det är alltid spännande, mitt hår är så bråkigt så hon får en utmaning kan man säga.
Frisyrer fastnar liksom inte på mitt hår. Man kan locka hur länge som helst och sen bara poff så åker det ur. Hoppas deras nya produkter biter på mitt hår!

Astrid är jättetrött redan.. Hon pallar inte mer än två timmar på morgonen, men jag tänkte att hon skulle få vara vaken till 10 i alla fall.. Om det går.. Så att hon sover så länge som möjligt när Rebecca ska ha henne.
Vi får se hur det går.. Får försöka underhålla henne..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar